Saturday, March 23, 2013

Le Creuset Private Sale 2013 - 終極敗物

本來想寫埋Day 4既戰況,但急不及待要曬下d敗物,哈哈哈
今次經過4日7場既大血併,真正大豐收,每次買少少,結果買左咁多返黎!! 本來目標只有焗盤,家裡還有2個煲同一個pan未開光,所以應該對呢2個項目無興趣。結果每天也讓我發現好東西,實在太難忍手!(呀~~~~時時刻刻有隻魔鬼在身邊!)
來個全家福先~~真係差d影唔晒







大喜~~真係想要既,或意外發現好難割捨既,都齊晒!我已經好滿足喇
首先第一號目標係焗盤,遇上好顏色真的很難,第一個買的23cm方型盤,紫色的,好靚

一直都覺得好好用的Oval 24cm & Rectangular Dish 26cm,焗飯意粉甜品也很出色,本來已擁有一個綠色及粉紅色,而家擁有2個satin blue,好靚!


還有第一次擁有的21cm 及18cm 焗盤,細細隻,好cute!Flame color 及藍色,焗小食very good啊







今次一次過入了焗盤一家人,好開心!同大家say個hi!



三隻不同顏色疊起來也很美!

另外有Multi bowl small既加入,Powder blue多美!



同埋Powder pink一起,不得了~~







之前忍手無買既Square Grill, Kiwi 色真的很美,還有日本說明書,好日本feel!






沒有想過LC有這個Multi Heart Cup Set,帶飯一流,心心真係迷到好多人!







最開心當然遇到 Heart Ramekins, Flame color,好靚好靚,仲配一個tray,好優雅!我要用黎焗甜品~~









繼續心心,遇上心心大碟,很美,雖然只有Powder blue,但這個用來配上美食著實增添很多賣相花,我也見到有細心心,但我只對大心心碟情有獨鍾!







Spatula 同satin blue spatula crock,襯在一起已經很美




呢個Berry Colander好靚呀,用來放blueberry同strawberry一定美極了。

話唔買煲既我,居然俾我搵到一隻之前想要的,初時想睇下有無buffet 22cm,但全場只有30cm,略嫌太大,遇上rosemary既risotto 真係好開心,22cm,正想要一個小巧的淺鍋!呢隻綠,迷死我!






仲有好驚喜既trivet~紅色也太美了吧~~~

另一個我好鍾意既30 cm rectangular dish, 本來我們緣慳一面,中年時候見過面,但最後忍了手,結果有點後悔沒有買,臨收鋪前過來不斷找,逐隻找,全場只有一個,結果讓我找到了中午見過面的同一個!我們很有緣份!雖然有少少美中不足,但已叫我很開心了,失而復得!






黎緊Candice Kitchen又有好多好東西大派用場喇,多麼興奮!!

2 comments:

  1. 妳好!看到妳的戰利品好羨慕~我想請問一下可以點樣知道le creuset private sale的時間和地點?謝謝妳~
    [Potato回覆04/19/2013 17:36:18]好多謝妳~我去問問先:)
    [版主回覆04/18/2013 01:31:47]謝謝啊,買LC係好開心架!

    LC Sales通常在每年3月、9月舉行,今年轉左做Private Sales, 會send email同寄invitation card通知,要幫襯過登記資料佢地會send 張Invitation card俾你入場(我係舊年sale買完野入資料登記既),黎緊唔知做法係咪一樣,可以向專門店問下買野可唔可以登記埋做VIP,希望幫到妳喇

    ReplyDelete
  2. 嘩, 買咗咁多野~ 但真係好靚呀~
    [版主回覆08/08/2013 09:53:10]上次係crazy左D買多左,下次唔會lu~

    ReplyDelete