Monday, March 4, 2013

菠蘿包燕麥包工房 Pineapple Bun & Oatmeal Bun by Aromas Truffle

第一次學人整麵包,仲要響一個我夢寐以求既靚靚廚房,真係好開心,整埋黑松露牛油菠蘿包,別有一番味道。一個好味的麵包,確實得來不易,搓搓搓,今天我的名字叫阿茂! 








麵包材料:
高筋麵粉                 150g
砂糖                           15g
奶粉或吉士粉             5g
鹽                                 1g
蛋黃                           13g
暖水                           85g 
即用依士酵母             3g
菜油/牛油                    8g


菠蘿皮材料:
低筋麵粉                   20g
砂糖                           10g
全蛋                             5g 
梳打粉                      0.5g
泡打粉                         1g
奶粉                          2.5g
吉士粉                      2.5g
雲呢拿香油             1/8 茶匙
菜油/有鹽牛油          10g 


1. 麵粉過篩,加入糖、鹽、奶粉、雞間,中間撥開加依士及水揉成一團,最後加牛油一起搓至有筋性及不黏手
2. 搓圓麵團放入盆內封保鮮紙發酵至少2倍大 (約30-45 分鐘)
3. 將麵團按扁排氣,摺疊分割4分,滾圓,再蓋上保鮮紙靜置10分鐘
4. 將麵團再按扁壓氣,滾圓,其中2個沾上燕麥
5. 第2次發酵約15-20分鐘
6. 發酵完成後,放上菠蘿皮(所有材料搓勻壓平),表層塗蛋醬
7. 放入180度焗爐,焗12分鐘 


造包的材料




開始喇,首先要將85g 既水倒落材料,有高筋麵粉、吉士粉、雞蛋、即用依士酵母




水落去既樣



用手搓勻佢



搓得差唔多就放舊粉團出黎,個樣仲係唔太靚



加埋牛油落去,包實,不斷搓至有筋。呢個step好難,好用力推開麵團,再堆番埋黎再推,repeat n次,好似做gym!




之後用水噴濕個盆底,放麵團入去等發酵。用保鮮紙cover 好,再響保鮮紙上噴水




Step 2: 整菠蘿皮,有低筋麵粉、砂糖、蛋黃5g、梳打粉、泡打粉、吉士粉、雲妮拿香油、牛油、奶粉




將所有材料搓勻


搓搓搓,好鬼香!


搓成一小條



切成三小舊



搓圓佢



上下保鮮紙夾住粉團



壓成圓圓地



壓得靚靚一塊



用力壓



我地6小片ready



皮搞掂後,我地剛才既麵團發酵左,脹卜卜好可愛!



試下發酵成功未先,用手指篤入去,個窿唔縮番埋就成功la



將發酵好既麺團搓成條狀,切成5舊



用保鮮紙保持麺團濕度



呢個step最花心機,按扁排氣、翻摺、搓圓




留2個整燕麥包,用水噴濕個包表面,沾上燕麥



碌呀碌,嘩,好多燕麥呀


好可愛,待爐,有點似糯米糍


放左上去~~裂左Tim!

最後塗一層薄薄的蛋黃漿



我地既包包放左上盤喇!!


焗到漲卜卜! 唔知邊d係我地既呢



嘩!!出世喇~~~好多包!





1 comment:

  1. 加埋牛油落去,包實,不斷搓至有筋。呢個step好難,好用力推開麵團,再堆番埋黎再推,repeat n次,好似做gym! --->>>我都學過整麵包, 呢個STEP我搓咗一陣就已經無力搓, 搓唔到有筋; 好彩我果次拉埋阿媽一齊去上, 結果係阿媽出手幫我搓埋落去...

    其實整麵包真係幾開心, 可惜我廚房太細...
    [版主回覆07/20/2013 01:52:21]哈哈,我都係,2個人分別搓都累死。我整包真係一D都唔叻,搓包真係好費力氣,好過做運動真係!我遲d要認真學下搓包!

    ReplyDelete