Thursday, April 11, 2013

簡易製法:無須雪糕機 - 自家製北海道牛奶朱古力雪糕 (附食譜) by LC Mini Round Cocotte

雪糕,人人喜愛,買一部雪糕機在家,又好像有點浪費,如果用不到一個月一次,就害了它老是放在家。所以唯有忍手沒有買,還是外出吃雪糕就算了。

這個食譜是我在forum看見的,謝謝網友的無私分享,單看雪糕名字已經很吸引了,我也要試試看,把份量材料改良一下,加入自家雪糕工房行列,yeah!

製法很簡單,感覺像施了魔法,原來沒有雪糕機也可在家裡輕鬆整雪糕,完成後真的很有滿足感哩!Cooking Together是絕對的快樂!

材料:
淡忌廉..................250ml
北海道牛奶...........250ml
糖............................120g 
(我改成80g, 少糖健康一點)
朱古力粉...............5湯匙


今次用了家裡剩下的agnes b. DELICES的朱古力粉,
希望香濃一點。



糖及朱古力粉準備好!

牛奶又再次出場,曝光率好高

1) 先將淡忌廉打成泡狀約2分鐘半

2) 用另一個盆子,將牛奶加入糖及可可粉打勻



3) 將已起泡的淡忌廉倒入牛奶混合物打勻,約打3-5分鐘



4) 完成後,放入冰格雪一個鐘

5) 一個鐘後,混合物的表面有少許凝結,再打勻5分鐘,然後放入冰格再雪,如是者,重覆做三次,每隔一小時打一次


6) 打了第三次之後就將混合物例入雪糕盒內,就可以放入冰格雪至少5-6個鐘,雪硬後就變成美味的雪糕喇

一開雪櫃,那種期待感覺多麼強烈啊,好心急製成品的模樣
表面都很像雪糕,第一次整氣泡多了一點
盛起來質地好似啊,和外面買回來的是一樣的,大喜!


食得喇~~~!加點杏仁片,美味的北海道牛奶朱古力雪糕,作為飯後美點,讓我家Honey也樂透了,他不斷大讚好好吃,還說了大約有十次,哈哈哈,吃了兩大杯,
我也覺得很開心!簡直是大大大喜!

原來,自己整,加了愛和心機,是特別的甜!
開動我的夏天雪糕大計~~~黎緊要試下整d新口味先!keee!!這個夏天太有樂趣了!

6 comments:

  1. 整咗呀,e家雪緊,但請問點先至唔會表面咁多泡泡呀?
    [版主回覆05/23/2013 00:19:35]我都係第一次整麻麻地,試多幾次一定超好味的~加油啊~~!
    [JT回覆05/22/2013 20:35:39]好硬呀,無你整得咁好!但味道好好!!
    [版主回覆05/22/2013 08:17:54]打得太快會多泡呀,我個打蛋器有350w勁得滯,第一次整開中速3度好多泡,而家用2度就好好多喇,哈哈。祝妳成功啊!

    ReplyDelete
  2. 你好呀,用慢速打會少點泡泡,但要唔要打耐一點?
    [版主回覆05/22/2013 16:01:17]我整個時都會擔心打得唔夠係咁打,哈哈,但原來5分鐘都好足夠,而家我有時打3分鐘就算~太懶了~但效果其實差不多。同埋我之前會好大力打圈,其實慢慢打都已經ok!enjoy homemade ice cream~!

    ReplyDelete
  3. 同阿仔一齊整,好易呀!佢好鍾意。多謝哂你的食譜!
    [版主回覆08/04/2013 02:13:32]唔洗客氣囉~~
    好開心呀~~同仔仔一齊整~勁Good既親子活動!!

    ReplyDelete
  4. 正呀!! 多謝分享!1
    [版主回覆08/11/2013 01:51:56]thanks~~唔洗客氣~~keke~

    ReplyDelete
  5. 正呀, 謝謝你分享呀.
    我有純黑芝麻粉想整黑芝麻味, 芝麻粉是淡而無味的, 請問我要否加返一點糖去等如返你朱古力粉的甜味呀?
    [版主回覆08/16/2013 01:14:15]芝麻我未試過,我見有d雪糕機食譜用黑芝麻做,糖的份量一樣,我估用黑芝麻粉加多20g-40g糖都差不多 (用100g-120g),打完記得試下味就知夠唔夠甜,供你參考!

    ReplyDelete
  6. 我都整了, 味道剛剛好, 好味, 不過唔夠CREAMY, 畢出黎時唔可以成個雪糕球. 我用最低速打的

    ReplyDelete