Tuesday, April 23, 2013

健康之選:簡易夏日特飲 ~ 木瓜奶昔 Papaya Milk Smoothies (附食譜)

夏天就到了,好想和所有厚厚的大褸外套say goodbye,把它們一律放進睡床下面的儲物空間,蓋上了不見天日,迎接我的夏天,嘩呵呵~~!!

未到夏天,已經好想整一杯夏日特飲了,外出飲的全是加了糖漿或是溝了水,味道淡淡的,或是勁少生果成份,想找一杯無添加的特飲,確實要自己動手才行。 自己整可以選最新鮮的生果及自由配撘喜歡的口味,有攪拌機或是blender就可以整喇,方便簡單! 

我最愛的是木瓜,對女士尤其幫助大 (大家也明白哦~不用多說了,哈哈) 多吃皮膚也會美一點,含豐富纖維也可幫助消化,夏天最佳水果之選。

在泰國吃了很多木瓜,多汁而又新鮮,可以吃上一整碟,實在太好味了。木瓜汁也喝了很多,鮮榨的,全生果,解渴極了,一喝就是愛上了。 

又要美顏又要營養又要健康,就自己動手造一杯Papaya Milk Smoothies


材料:
夏威夷木瓜...........半個
脫脂奶.....................1
冰塊.......................適量 

材料著實很簡單,最緊要木瓜夠靚,哈哈,夏威夷出產就甜一點,馬來西亞的也可以,但千萬不要買中國木瓜,口感真的完全不一樣。


我就想健康一點,今次用脫脂奶。
想要香滑一點,可用全脂奶也可以。

先把木瓜洗淨去皮切件,放入blender


加入脫脂奶


最緊要主角~冰仔! 要出場喇快一點!

加入適量的冰塊,我就貪心點,加了3


放入blender打勻,因為冰塊比較硬,
打的時間需要耐一點,約1-2分鐘


打完,粉橙色,勁靚!!


隨手加上檸檬作裝飾,就成了很好味的Papaya Milk Smoothies


涼到入心~~~Fresh!!
啖啖木瓜味,沒有人造色素,多健康!


我一口氣喝了2~~!!堅正!
blender的朋友,就可以試下喇!

2 comments:

  1. 路過......好喜歡睇你個blog, 每樣介紹都好清析, 請問你個攪拌機係乜野牌子呢?
    [版主回覆05/22/2013 08:25:36]謝謝妳啊,多D入黎支持!! ^^
    我個部係BOSCH mixxo quattro的手提攪拌桿set,入面有個food processor,我用佢黎整架,好方便,哈哈!

    ReplyDelete
  2. 多謝你既回應呀, 我好多時都會去你個Blog到學野架...我重學你做左一個綠茶雪糕, 好好味道, 多謝你既分享呀, 你有時間放多d你既心得俾我地學習下, 我真係好欣賞你既介紹呀。
    [版主回覆05/22/2013 23:59:22]我都覺得綠茶雪糕好正!heehee
    [版主回覆05/22/2013 23:46:02]再次感謝呀~!大家切磋下!哈哈~~我會努力寫多D =p

    ReplyDelete