Tuesday, June 18, 2013

簡易香煎帶子意粉配自制忌廉蕃茄濃醬 (附食譜) By LC 380

家裡放滿了各式各樣的意粉,angel hairLasagnepenneFettuccinelinguini、通心粉、蝴蝶粉、扁意粉、Tortiglioni,幾乎集齊所有常吃意粉的種類,想起要吃一個西式午餐或晚餐,隨便在廚櫃裡都可以找到材料,弄一個西餐,其實也很簡單。 

剛巧雪櫃裡還有帶子刺身,帶子是我的最愛啊,配意粉吃確實是無敵,那就弄一個香煎帶子意粉吧。


材料:(2人份量)
帶子……………5-6
意粉……………1/3
洋蔥…………….半個
麵粉………….....少許
蕃茄仔…………...5 

蕃茄忌廉濃醬
茄膏……………..1
雞湯……,,… 400ml
淡忌廉………….適量
芝士粉………….適量
蒜蓉…………...1湯匙
……………….適量


1). 今次我用的帶子是日本帶子刺身,解凍後就可以用。用普通的熟食帶子或急凍帶子也可以。

2) 解凍後,用海鹽及黑椒醃帶子15分鐘

3) 洋蔥切條


4) 煮意粉,先煲滾水,加入少許鹽及Olive Oil



5) 放入意粉,這隻牌子煮9分鐘,想口感Al dente一點,就可以煮7分鐘 (扣減意粉所需時間的2分鐘) 就會更好吃。 

6) 意粉過冷河或用Olive oil拌勻待用

7) 今次教大家煮一個很容易的自制忌廉蕃茄濃醬。先預備茄膏及雞湯

8) 先爆香洋蔥及蒜蓉,爆香後加入茄膏一齊炒香




9) 再加入適量的雞湯,可自行調較醬汁的濃度,如醬汁太「杰身」,放多一些雞湯調稀一點就可以

10) 然後轉小火加入適量的淡忌廉拌勻

11) 茄膏味較酸,加入適量的糖拌勻,記得上菜前要試味啊!

12) 醬汁煮好後,放入意粉,加入芝士粉快速拌勻熄火就可以




13) 最後煎帶子,其實也很簡單,準備少量的麵粉

14) 把帶子兩面均撲上麵粉
 

15) 放入鑊或煎pan煎至金黃色,放上意粉上就完成

最後放上切半的蕃茄仔伴碟,及灑上parsley碎,就成為一碟簡單又美味的香煎帶子意粉

這個自制蕃茄忌廉濃醬非常creamy,和現成的醬料味道口感是一樣的!

現在才發現,自己製作醬料,少一點防腐劑,比較健康有益哩!


金黃色的帶子,yummy!!

賣相很美,食指大動!又一個perfect的午餐,不妨試試看!

2 comments:

  1. 請問係唔係梁九記帶子呀....好好味呀
    [版主回覆06/19/2013 00:33:32]我呢盒刺身響Jusco supermarket買架,食完先試梁九記,哈哈,太多好野買喇

    ReplyDelete
  2. 睇到你既食譜都睇到流晒口水......平時唔識煮野既我都要跟你拜師丫.......今次又有野要問啦.......如果無淡忌廉得唔得? 有無替代品? 我之前試過用淡忌廉整旦糕, 但成日都係放到過期丫.....我太少煮野.....次次D材料都係用得一次半次....但又好想學.....好茅盾呢...Thanks.
    [版主回覆07/11/2013 02:27:30]過獎喇,謝謝讚賞呀~~^^
    用淡忌廉味道先夠rich~如果用MILK口感完全唔同,(哈,我都試過用唔晒過左期XDDD,經常發生),如果你少煮野食,建議你買細盒cream煮,每次用約250ml差不多,大約一細盒份量, 一餐用完佢,就可解決囉

    ReplyDelete