Monday, August 5, 2013

夏日透心涼之選:無須雪糕機 - 超簡易版Kiwi Yogurt Sorbet 奇異果乳酪雪葩 (附食譜)

前陣子非常沉迷的自家製sorbet,因為太忙的關係,一直沒有時間整。最近雪櫃裡著實有太多色彩繽紛的水果囉,他們好像和我招手一樣(講到好似睇鬼片咁,哈哈!),又讓我萌起做雪葩的念頭。

上一次做過奇異果奶油蝦球後,完全對奇異果改觀了,嘻嘻~~我已經把奇異果升格做正室,不用再被我囚禁在雪櫃的深處。(哈哈,不過當honey叫到要吃奇異果作飯後果時,我又會搖晒頭)

今次用奇異果做sorbet, 又是用100%天然水果而製,外面吃不到如此清新的味道。份量方面,我改良了一丁點,希望更加完美喇 (鬼叫honey有要求~~~又話點點點先好吃~~!)


材料:
奇異果……………………………..3
蜜糖……………………………..1茶匙
乳酪………………………………..1


奇異果也不用作介紹了,記得「Green」就是綠色的奇異果,不要買錯金奇異果啊。Zespri的奇異果就最好了,現在季節當造很容易買得到。

1)   把奇異果去皮後,切小件,提前一晚放在冰格雪24小時


2)   製作雪葩前,從冰格取出奇異果,放在室溫15分鐘


3)   準備原味乳酪1杯及蜜糖 (任何牌子也可以) 。今次因為honey要求,改成一杯乳酪份量及一茶匙蜜糖,保持水果的原味。(乳酪圖片只供參考囉)

4)    把所有奇異果放入blender

5)    倒入原味乳酪


6)   再加入一茶匙的蜜糖一齊打 (這是少甜的份量,喜歡甜一點可加到一至二湯匙,記得試味





7)   把乳酪打至幼滑就完成了

由於今次只用乳酪一杯,打出來的感覺較杰身,可以即食,不用放雪櫃囉。當然,喜歡凍一點,可以把雪葩放入雪櫃冰格冷藏一至二小時。


即食超正,好有阿波羅乳酪的感覺,呵呵


伴以新鮮的奇異果一齊食,在炎炎夏日要大叫一聲「爽~~~~~~~~~~~






最喜歡自製雪葩,多吃也不怕胖,而且沒有人造色素,感覺如喝果汁,又解渴又消暑,這個夏天終於有解渴救星喇~~~(哈哈哈,我實在太怕熱喇~~!!解藥到~~~) 

4 comments:

  1. 一直想整雪糕, 但特登買部機返黎又怕唔多用. 等我有機會試下你呢個先^^
    [版主回覆08/06/2013 23:45:22]我都係啊~~太多機真係唔會用,用d容易既方法整到滿足感又會大D,試下丫

    ReplyDelete
  2. well....amazing.....
    [版主回覆08/06/2013 23:45:50]Thank you~~我發覺整雪葩好似咩生果都好味~

    ReplyDelete
  3. 唉... 我屋企無攪拌機... 廚房細擺唔到咁多野...
    [版主回覆08/06/2013 23:46:59]我都要成日收埋用個時先拿出黎架,想食就唯有諗下位,實有辦法既~~

    ReplyDelete
  4. 如果改當造芒果可以嗎?

    ReplyDelete